poniedziałek, 24 marca 2014

Liebster Blog Award


Zacznę od tego że nie spodziewałam się tylu nominacji! Aż osiem, za co jestem oczywiście bardzo wdzięczna. Dziękuję Viki , Lokirka , Joanna , Daisy , Kinga , OwocowaLandrynka , Weronika Ch , Rose Fairytale

Zasady ♣
-Nie możesz nominować osoby, która Cię nominowała.
-Odpowiedz na 11 pytań, które Ci zadam, a następnie nominuj 11 blogów (które o tym poinformujesz i zadasz im 11 pytań)

Pytania od Viki
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Cóż to trudne pytanie, był to na pewno efekt nudy, ale i pomysł który powstał z pomocą mojej kochanej kreatywnej rozmówczyni na nk :)
2. Skąd wzięłaś pomysł na swoją opowieść? Czy to była jakaś inspiracja, np. filmem lub książką?
Jak wcześniej wspomniałam na nk pisze z pewną panią. Właśnie tam stworzyliśmy tą historię, ale można powiedzieć iż jest ona nieco inspirowana „Pamiętnikami Wampirów”.
3. Jakie książki najchętniej czytasz?
Książki, to temat woda! Ale najchętniej czytam fantastyki, erotyki i książki pisane na faktach.
4. Czy masz swoją ulubioną pisarkę/pisarza?
Nie raczej nie. Nie przywiązuje się do twórców powieści jakie czytam.
5. Jaki film jest Twoim ulubionym?
„Zielona mila” i masa horrorów! 
6. Jaki masz ulubiony serial?
To oczywiste „Pamiętniki Wampirów”.
7. Kto jest Twoim ulubionym aktorem? A kto autorką?
Aktor : Nathaniel Buzolic, a aktorka... Chyba Nina Dobrev.
8. Wolisz czytać czy oglądać?
To zależy. Niektóre ekranizacje są do kitu, a inne wręcz przeciwnie! 
9. Co sądzisz o moim blogu ( o mojej powieści) ? Tylko szczerze :) 
Jest fantastyczny, nie przerywaj pisania, wierz mi! ♥
10. Którego bohatera ze swojego bloga lubisz najbardziej? A może lubisz też jakiegoś bohatera z mojego bloga?
U mnie, Lilith. Choć innych też uwielbiam. A u Ciebie... Dave Cross mrrr... McQueen!
11. Czy możesz mi obiecać że będziesz zaglądać na mojego bloga? :)
Oczywiście, masz to jak w banku!

Pytania od Lokirki.
1. Ile masz lat?
Skończone 19, jednak w listopadzie stuknie mi 20.
2. Jaka jest Twoja ulubiona tematyka blogów?
Fantazy! Fantazy! Fantazy!
3. Jakie seriale lubisz oglądać?
The Vampire Diaries, The Originals, American Horror Storry, Pierwsza miłość. 
4. Jaka jesteś?
Zmienna, przyjacielska, łatwowierna, roztrzepana.
5. Czym się interesujesz?
Nie mam jakiś większych zainteresowań, czytam.
6. Jakie są Twoje ulubione filmy i książki?
Filmy : Zielona mila, Zmierzch, Obecność, Istnienie, Agenci z zaświatów, Piła, Paranormal Activity, Oszukać przeznaczenia, Pojutrze.
Książki : Zmierzch, Wampiry z Morganville, Pamiętnik narkomanki, Każdy może zabijać, Błękitnokrwiści.

7. Jakie masz hobby?
Czytanie i wkurzanie ludzi!
8. Czego najbardziej nie lubisz na blogach?
Czego? Jak ktoś na siłę piszę, a w ogóle mu to nie wychodzi.
9. Jakie JEDNO słowo najlepiej Cię opisuje?
Kameleon.
10. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Żyć, pracować, kochać.
11. Co sądzisz o Hybrid Sisterhood?
Świetny, świetny, świetny! ♥

Pytania od Joanny.
1. Czy jest ktoś, kto natchnął Cię do napisania opowiadania?
Tak, Nikolko, gdyby nie Ty Lilith i Ian by nie istnieli!
2. Co najbardziej cenisz w blogach innych?
Estetykę, styl pisania.
3. Z czego jesteś najbardziej dumna?
Sama nie wiem, nie lubię być dumna z siebie.
4. Czy masz czasem chwilę zwątpienia w siebie i swoje możliwości?
A kto nie ma? Jasne, jak każdy.
5. Czy według Ciebie lepsza jest książka, czy jej ekranizacja?
W zależności o co konkretnie pytasz? Ogólnie nie mogę ocenić - różnie.
6. Co sprawiało Ci kłopoty podczas pisania?
Chyba nic, ewentualnie moja powalająca dysleksja. 
7. Lubisz pisać o uczuciach?
Tak, zazwyczaj nie mam z tym problemu.
8. Czy pisania bloga ma jakiś negatywny wpływ na szkołę i naukę?
Nie! :) Uczę się tylko w weekendy, a dokładnie kończę 13 kwietnia szkołę, więc nie ma szału.
9. Co motywuje Cię do pracy?
Komentarza i opinie.
10. Jak długo schodzi Ci się z pisaniem rozdziału?
Zazwyczaj rozdział piszę w godzinie, czasem dłużej. Zależy od weny.
11. Masz porę dnia, w której łatwiej przychodzi Ci pisanie?
Najlepiej piszę mi się nocą *.*

Pytania od Daisy.
1. Jaki gatunek literacki najbardziej przypadł Ci do gustu?
Jeśli już muszę wybierać to chyba - dramat. 2. Utożsamiasz się z pisanym przez siebie blogiem?
Z blogiem nie, ale z postacią Lilith owszem, ona jest bardziej roztrzepaną wersją mojej osoby.
3. Odczuwasz niechęć czy zwątpienie w to co robisz?
Tak, chyba jak każdy.
4. Inspirujesz się jakąś książką przy tworzeniu swojego opowiadania?
Książką? Nie, ale serialem plus własnymi dokonaniami twórczymi na nk.
5. Jaki jest Twój ideał literacki?
Nie mam takiego. Ideałów nie ma.
6. Czy jest coś co sprawia Ci trudność przy pisaniu?
Tak, brak internetu.
7. Ulubione miejsce na świecie?
Dom rodzinny, ciepłe łóżko.
8. Co Cię uszczęśliwia?
Radość na twarzy innych.
9. Czego najbardziej żałujesz w swoim życiu?
Błędów które popełniłam w „młodości”.
10. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać, przerabiać zdjęcia, pisać notki na bloga i prowadzić korespondencje na nk. A najbardziej lubię męczyć kuzynkę w każdy możliwy sposób ♥
11. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Żoną i matką.

Pytania od Kingi :
1. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Żoną i matką.
2. Czym dla Ciebie jest przyjaźń?
Przyjaźń, te słowo straciło wartość w moich oczach. Damsko-męska nigdy nie istniała, a między kobietami nigdy nie powinna istnieć.
3. Wierzysz w UFO? 
W sumie, jeśli ktoś, coś, kiedyś takiego wymyśli, pewnie coś prawy w tym jest.
4. Masz zwierzaka, jeżeli tak, to co to jest?
Tak, mam rybki, którym imion nie nadaję, oraz psa, ratlerka - Kubuś.
5. Zdarzyło Ci się coś kiedykolwiek ukraść? 
Tak! W dzieciństwie, zabawki, ale nie ze sklepu, a raczej od innych dzieci <takmiwstyd>
6. Twoja ulubiona postać z filmu/książki (i czym Ci zaimponowała)? 
Och! Dużo by wymieniać. Na pewno Ian, Paul, Steven z TVD, oraz Joseph i Nathaniel z orginalsów, zaimponowali mi bo ich kosach, mega ciacha! A tak na poważnie to uwielbiam Nine Dobrev, za jej talent, bo mimo że jej nie lubicie to laska jest świetna w tym co robi. No i oczywiście Iana (za wygląd) i za jego zabójczą mimikę twarzy.
7. Gdybyś nad jeziorem spotkała złotą rybkę, która spełni Twoje 3 życzenia, co to byłoby?
-Pokój na świecie.
-Zdrowie dla wszystkich.
-Idealnego i bogatego męża imieniem Nathaniel Buzolic.
8. Twój ulubiony smakołyk? 
Ciasto słonecznikowe, a do tego kawa na zimno z lodem słonecznikowym/waniliowym i bitą śmietaną, same kalorie!
9. Twój ulubiony kolor?
Czarny i filetowy, niedawno polubiłam też różnorodne odcienie brązów.
10. Wymarzona randka?
Kino i restauracje odpadają, impreza również. Wolałabym by był to spacer w jakieś fajne miejsce, długa rozmowa. A najbardziej bym była zachwycona jakby mężczyzna zabrał mnie do Hiszpanii ♥
11. O czym było opowiadanie, które trafiło do Twojego serca? 
Ostatnio czytałam na telefonie odpowiadanie o tematyce "Igrzysk śmierci" bardzo mi się podobało, niestety nie mogę go znaleźć.

Pytania od Owocowej Landrynki :
1. Jak to się stało, że zaczęłaś blogować? Jakieś konkretne wydarzenie?
W sumie był to zwykły efekt nudy. Od dawna tworzę z pewną autorką historię Lilith i Iana, co chwilę ją zmieniamy i zaczynamy od nowa, postanowiłam odpisać to na blogu i zaprezentować Wam życie byłych mieszkańców MF po 20 latach.
2. Czy najbliżsi z Twojego otoczenia wiedzą, że jesteś aktywną bloggerką?
Tak, może nie wszyscy ale niektórzy tak. Namawiałam nawet mamę do czytania ale nie lubi robić tego przez komputer.
3. Najmilsze wydarzenie z dzieciństwa to...?
Och.. Chyba nie wiem o jakim wspomnieć. Może to jak dostałam psa? Sama nie wiem.
4. O spotkaniu jakiej sławy najbardziej marzysz?
Theo Jamesa, Nathaniela Buzolica tak ♥
5. Lubisz One Direction? 
Tak, czemu nie. Może nie jestem jakąś wielką fanką, ale jasne. Zayn i Liam ♥
6. Twoja ulubiona piosenka?
Ostatnio mam niezłą fazę na Orsten - Fleur Blanche. 
7. Chciałabyś coś zmienić w swoim życiu, czy zostawiłabyś wszystko tak, jak jest?
Gdybym cofnęła czas na pewno ie przyjaźniłabym się z niektórymi osobami, innym ofiarowałabym więcej zainteresowania. A na pewno uczyła bym się lepiej.
8. Żałujesz czasami jakichś ruchów, rzeczy, swojego postępowania?
Chyba jak każdy. Mam to do siebie że najpierw robię, a potem myślę.
9. Jak wygląda Twój idealny wieczór?
Najlepiej w domu. Otoczona rodziną i ciepłem. Pełen śmiechu i radości. No chyba że mamy piątek. Wtedy impreza, alkohol i znajomi.
10. Siadam przed komputerem i pierwsze co robię to...?
Włączam facebooka, nk, blogspot'a i sprawdzam wszystko.
11. Czy można stać się szczęśliwym tylko poprzez znalezienie tej osoby, którą kochamy? 
Oczywiście że tak, moim zdaniem człowiek może uszczęśliwić człowieka swoim zachowaniem, postępowaniem i obecnością. A gdy kogoś kochamy każdy jego pozytywny czyn wpędza nas w euforie i uniesienie. 

Pytania od Weroniki ch.
1. Jak masz na imię?
Asia, to znaczy Joanna.
2. Ulubiony kolor?
Czarny, fioletowy.
3. Jakiej muzyki słuchasz?
Zazwyczaj takiej która wpadnie mi w ucho, nie jestem wybredna.
4. Wymarzona randka?
Wieczór we dwoje, bez świadków, romantycznie i spokojnie.
5. Jakieś zwierzątko?
Mam, pieska, ratlerka Kubusia oraz rybki.
6. Jakie masz marzenia?
Jest ich zbyt dużo by wymieniać.
7. Co lubisz czytać/oglądać? Podaj ulubioną książkę/film.
Horrory, fantasy i kryminały. "Wampiry z Morganville" a film a dzień dzisiejszy "Niezgodna"
8. Twoje hobby?
Muzyka, pisanie.
9. Moje opowiadanie jest...?
Jeszcze się nie przekonałam, ale po wstępnie może być iż będzie świetnie.
10. Czy będziesz czytać moje opowieści/historie?
Jasne, jeśli tylko będziesz mnie informować o nowych notkach i czytać moje :)
11. Jak wychodzisz na zdjęciach? (grupowych lub osobno)
Bywa różnie. Zawsze jest miliony zdjęć, a ja wybieram tylko te na których wyszłam dobrze.

Pytania od Rose Fairytale
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Kolejne takie samo pytanie, ech. Więc stworzyłam postać Lilith na nk, a moja ukochana autorka stworzyła Iana, tak rozmowa pomiędzy tymi postaciami nakłoniła mnie do pisania bloga, na podstawie naszej rozmowy.
2. Jakie książki najczęściej czytasz?
Fantazy, a najczęściej o wampirach i erotyki!
3. Ile masz lat?
W tym roku skończę 20.
4. Twój ulubiony film?
Och ciężko się zdecydować, ale na chwilę obecną chyba "Niezgodna". 
5. Ulubiona piosenkarka/piosenkarz?
Oj chyba takowych nie mam, słucham wielu więc ulubionego nie mam.
6. Ulubiony zespół?
Tak samo jak wyżej :)
7. Jakiego gatunku muzyki najchętniej słuchasz?
No i znów tak samo jak wyżej.
8. Twój ulubiony napój?
Napój? O.o Chyba pepsi :D
9. Twoja ulubiona pora roku?
Zima / jesień.
10. Ile masz wzrostu?
168 cm.

11. Twoja ulubiona książka?
Na tą chwilę "Wampiry z Morganville"

Pytania ode mnie, dla Was.
1. Jakie jest Twój ulubiony serial? Książka? Film?
2. Masz zwierzaka? Jeśli tak jak się wabi? I co to jest za zwierz?
3. Jaką znaną osobę poślubiłabyś?
4. Jeśli mogłabyś zmienić swój wygląd, jaką gwiazdą chciałabyś być?
5. Jakiego koloru są Twoje włosy?
6. Jak opiszesz w pięciu słowach swój styl ubierania się?
7. Jaką postać z mojego bloga lubisz najbardziej?
8. Jaki kolor lubisz najbardziej? Z czym Ci się on kojarzy?
9. Którego bloga odwiedzasz najchętniej?
10. Jaka tematykę blogów preferujesz?
11. Jak chciałabyś spędzić swoją wymarzoną randkę?

Nominuję następujące blogi.
1. law-of-death
2. melodie-serc
3. aquasenshi
4. delena-different-love
5. i-hope-your-heart-is-strong-enough
6. zaynmalik-bb-fanfiction
7. ostatnia-rodu-black
8. magicznaprzystanblogowelfik
9. themoordeath
10. the-petrova-bloodline
11. powrotdoprzeslosci

Kiedy odpowiesz na nominację powiadom mnie o tym w komentarzy do tejże notki.
Jeszcze raz bardzo dziękuję ♥
I już dziś polecam przeczytanie nowego rozdziału! 

1 komentarz:

  1. Odpowiedziałam już na pytania :)
    http://magicznaprzystanblogowelfik.blogspot.com/p/liebster.html
    Jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń